про результати самооцінювання Градизької гмназії імені Героя України Олександра Білаша
Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області
за 2024-2025 н. р.
Напрям
оцінювання |
Рівні |
Опис досягнень
закладу освіти i потреб у вдосконаленні освітньої діяльності та внутрішньої системи
забезпечення якості освіти та рівні оцінювання за вимогами
|
|||
Перший
(високий) |
Другий
(достатній) |
Третій
(вимагає покращення) |
Четвертий
(низький) |
||
Освітнє
середовище закладу освіти |
|
+ |
|
|
Градизька
гімназія імені Героя України Олександра Білаша (далі – заклад освіти)
розташована в смт. Градизьк Кременчуцького району Полтавської області. Школа введена в дію з
01.01.1999 року. З 01.09.2002 року реорганізована в навчальний заклад нового типу –
Градизьку гімназію імені Героя України Олександра Білаша. У 2022 році гімназія отримала статус опорного закладу, який не має у
своєму складі філій, але здійснює підвезення здобувачів освіти з навколишніх
сіл Ганнівка Котляревщина та
Середпілля. З 2024-2025 н.р. у гімназії навчаються діти із с. Максимівка. Площа
земельної ділянки – 5 га, площа будівлі – 6550 м2.. У закладі освіти навчається 490 учнів, працюють – 55
педагогічних працівників та 22 працівники технічного обслуговування. Є 10-й
клас із вечірньою формою навчання. Середня наповнюваність класів – 23 учні. Територія
та приміщення закладу освіти чисті, охайні, відсутні отруйні дерева та кущі,
гриби та рослини з отруйними властивостями. Територія ділянки закладу освіти
освітлюється у вечірній та нічний час. Встановлено енергозберігаюче освітлення.
Заклад освіти
– двоповерхова будівля Учні початкової
школи навчаються на 1 поверсі, середньої та старшої – на 2-му. Проєктна
потужність закладу освіти 934 учні. Територія закладу освіти
огороджена. На подвір'ї в деяких місцях є тріщини в асфальтному покритті, яке
потребує відновлення. Потребує оновлення й вимощення та фундамент по всьому периметру будівлі. На території гімназії є стадіон, спортивна площадка для гри у волейбол та
баскетбол, спортивний майданчик для міні-футболу та площадка зі штучним покриттям.
У фізкультурно-спортивній зоні розміщені спеціальні тренажери. Спортивні майданчики знаходиться в задовільному стані.
Фізкультурно-спортивне обладнання справне. На території гімназії є навчально-дослідні ділянки. 22 клумби, 2 туєві
алеї, березовий гай, каштанові алеї, кущі, фруктовий сад та паркова зона із
саджанцями кримської сосни. Усього озеленення території становить 62%. Опалювання здійснювалося за допомогою пелетів.
Є 8 внутрішніх туалетів. Вони відремонтовані, містять індивідуальні кабінки, напольні унітази. Утримуються в належному
стані, з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог. У туалетах для миття рук
підведена вода. У закладі
освіти дотримується повітряно-тепловий режим. Усі приміщення закладу освіти
відремонтовані, сучасні, естетичні, замінені вікна та двері на
енергозберігаючі. Потребує ремонту
покрівля. Кількість
здобувачів освіти не перевищує проєктну потужність закладу освіти та
ліцензований обсяг. Приміщення закладу освіти використовуються раціонально,
комплектування класів відбувається з урахуванням чисельності здобувачів
освіти та площі навчальних кімнат. Є робочі місця для педагогічних
працівників. Наявні місця для відпочинку учнів на І та ІІ поверхах. Заклад
освіти забезпечений навчальними кабінетами і приміщеннями, необхідними для
реалізації освітньої програми та забезпечення освітнього процесу: кабінети біології, фізики, хімії, кулінарії,
швейної справи, математики, музики, української мови та літератури, 2
кабінети інформатики, майстерня по дереву, майстерня по металу, актовий зал. гімнастичний зал. Відремонтовано роздягальні в ігровому спортзалі.
Функціонують ліцензовані музеї:
історико-краєзнавчий, літературно-меморіальний музей Олександра Білаша,
«Історія Градизька від заплав Дніпра до Кременчуцького водосховища». Є музей Слави, бібліотека з фондом 34523 одиниць, їдальня на 100 місць, медичний кабінет,
кабінет психолога, логопедичний пункт.
На базі закладу освіти створено осередок вивчення предмету «Захист України»,
створено два кабінети з відповідним навчально-методичним обладнанням. У кожному
кабінеті у закладі освіти є інтернет. У кабінетах та більшості класних кімнат
є мультимедійні засоби, є 2 інтерактивні панелі. Усі здобувачі освіти проінформовані щодо безпечного використання мережі
Інтернет (на уроках – 10%, на позакласних заходах – 90%). З батьками
проводиться профілактична робота щодо попередження кібербулінгу та безпечного
використання мережі Інтернет, що підтверджує більшість опитаних батьків
(84%). У 2023 році завершене облаштування протирадіаційного
укриття (1200000 грн.). Площа укриття становить 1016,6 м2 на 500
учасників освітнього процесу. Кожен
учень забезпечений особистим місцем для сидіння. Укриття забезпечене опаленням
від існуючої системи обігріву; має витяжну систему вентиляції, окремі санітарні
кімнати для хлопчиків та дівчат (стаціонарні туалети, умивальники), душову кімнату та електричний бойлер; наявне аварійне
живлення, первинні засоби пожежогасіння; наявний Wi-fi; має місце для надання
домедичної допомоги, аптечки з медикаментами. Питання
попередження кібербулінгу розглядалися на загальношкільних батьківських
зборах та на засіданні учнівського самоврядуванні. Навчальні приміщення
початкових класів в достатній мірі обладнані засобами навчання відповідно до
вимог НУШ. У закладі освіти ведеться капітальний ремонт їдальні та
харчоблоку. Створені умови щодо харчування і формування культури здорового
харчування у здобувачів освіти. У зв’язку з воєнним станом та ремонтом
їдальні харчувалися учні 1-11 класів з пільгових категорій. Керівництво
закладу освіти щоденно здійснює огляд території щодо ïï безпечності для організації
освітнього процесу. Результати опитування батьків свідчать про те, що вони
оцінюють освітнє середовище на високому 73 % та достатньому 27% рівнях.
Більшість здобувачів освіти оцінюють середовище на високому (65%) та
достатньому рівнях (28%). Інструктажі та навчання з охорони праці, безпеки
життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних
ситуацій із працівниками закладу та учнями проводяться систематично (згідно з
вимогами законодавства про охорону праці). Питання щодо роботи педагогічного
колективу з охорони праці та безпеки життєдіяльності заслуховувалися на
засіданні педагогічної ради, на нарадах при керівнику. Педагогічні працівники
та керівництво в разі нещасного випадку діють у встановленому порядку та
знають алгоритм реагування на випадки травмування учнів. Алгоритм у разі
нещасного випадку у закладі освіти розроблений та розміщений на
інформаційному стенді у вестибюлі. У річному плані роботи закладу освіти є
розділ «Заходи щодо дотримання техніки безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Охорона здоров’я і життя учасників освітнього процесу, оздоровлення
здобувачів освіти» За результатами проведеного опитування переважна більшість
учнів (97%) зазначили, що вони поінформовані стосовно правил безпеки. У
закладі освіти здійснюється робота з адаптації та інтеграції здобувачів
освіти до освітнього процесу, педагогічних працівників — до професійної
діяльності. Діагностика адаптації першокласників та учнів 5-го класу до
навчання проводиться практичним психологом. Результати аналізуються на
педраді та підсумовуються у наказі по закладі освіти. За результатами
опитування: 72% батьків зазначили, що в їхньої дитини ніколи не виникало
проблем з адаптацією у закладі освіти; 100 % педагогів вважають, що в закладі
освіти вживаються заходи, які допомагають учителям адаптуватись до змін умов
праці. Педагогічний колектив закладу освіти систематично працює над тим, щоб
освітнє середовище було вільне від будь-яких форм насильства та
дискримінації. У закладі
освіти панує атмосфера довіри та спільної взаємодії педагогів i учнів.
Випадки булінгу, насильства та дискримінації відсутні. Заходи проводяться
відповідно до плану роботи, що підтверджується результатами опитування учнів,
їхніх батьків та вчителів. Як свідчать відповіді більшості (91%) батьків
учнів, їхні діти йдуть до закладу освіти охоче та в піднесеному настрої.
Результати опитування учнів показали, що 98% з них відчувають себе комфортно,
а 95% — безпечно; переважна більшість педагогів (100%) задоволені створеним
освітнім середовищем та умовами праці в закладі освіти. Заклад освіти залучає
представників правоохоронних органів з питань запобігання та протидії
булінгу. Більшість учнів звертаються за допомогою найчастіше до класного
керівника, керівника та заступника керівника закладу освіти, які допомагають
у вирішенні різних питань. Уci учасники освітнього процесу ознайомлені з правилами
поведінки та дотримуються їх, про що також свідчать відповіді 76% учителів,
97% батьків учнів та 96% здобувачів освіти. У закладі освіти здійснюється
постійний (щоденний) контроль, аналіз причин відсутності здобувачів освіти,
вживаються відповідні заходи. Учні не відвідують заняття лише через поважні
причини та/або через хворобу, ïx чисельність незначна. У закладі освіти створені умови для інклюзивного
навчання дітей з особливими освітніми потребами: розроблено індивідуальні
програми розвитку дитини (розроблена спільно з батьками) та індивідуальні
навчальні плани; створено команду психолого-педагогічного супроводу та умови
для роботи асистента вчителя. В інклюзивних класах асистенти учителів надають
дитям необхідну підтримку та допомогу, створюють сприятливу психологічну атмосферу
під час взаємодії з учнями, постійно аналізують результативність своєї роботи
та вносять відповідні корективи. У закладі є ресурсна кімната для занять із дітьми з особливими освітніми
потребами. Проблематичним залишається й облаштування території з урахуванням
доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями: під час
облаштування сховища та реконструкції вимощення по його периметру демонтовано пандус. Потреби у вдосконаленні освітнього
середовища закладу: - вибірковий
ремонт асфальтованого покриття подвір’я; - дооблаштування ресурсної кімнати для занять із дітьми з особливими освітніми
потребами; - капітальний ремонт покрівлі; - оновлення вимощення та фундаменту по всьому периметру
будівлі; - відновлення пандуса; - швидкісний Інтернет.
Рівні
оцінювання за вимогами: 1.1.Забезпечення комфортних i безпечних умов навчання
та праці - 3,6 достатній. 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від
будь-яких форм насильства та дискримінації - 3,3 достатній; 1.3. Формування інклюзивного, розвивального та
мотивуючого до навчання освітнього простору — 2,9 достатній |
2. Система оцінювання здобувачів освіти |
|
+ |
|
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів оприлюднені на офіційному веб-сайті
закладу освіти. Під час анкетування з’ясовано, що 70,2% педагогів використовують виключно
рекомендації MOHУ. Більшість здобувачів освіти (71%) та батьків (84%)
отримують інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання
результатів навчання школярів від педагогічних працівників на початку
навчального року, семестру та на першому уроці вивчення теми. Під час
опитування 79% учнів зазначили, що вчителі ще до початку оцінювання завжди
пояснюють вимоги до результатів навчання; 17% здобувачів освіти відзначили,
що в переважній більшості отримують аргументацію щодо виставленого балу на
своє прохання. Отже, як свідчать відповіді учнів, 95% з них задоволені
процесом інформування щодо правил i процедур оцінювання результатів ïx
навчальної діяльності. Спостереження
за навчальними заняттями показало, що учні звикли до доброзичливої атмосфери
в класі, не бояться помилитися, не відчувають з боку однокласників чи вчителя
намагань поглузувати з неправильних відповідей, ставлять питання вчителю для
уточнення завдань. Більшість учителів (88%) надають учням час на обдумування
відповіді, забезпечують зворотний зв’язок щодо якості виконання завдання,
відзначають досягнення учнів та підтримують у них бажання навчатися, що
підтверджується результатами анкетування здобувачів освіти. Результати
анкетування учнів свідчать про те, що переважна більшість із них (71%)
пов’язують успішність свого навчання із власною наполегливістю та
працьовитістю; 45% - із рівнем викладання навчальних предметів учителями; 19%
- із допомогою батьків; 5% - із об’єктивним оцінюванням їхніх навчальних
досягнень. Самооцінювання результатів своєї роботи під час занять 24%
опитаних учнів здійснюють постійно, 47% - здебільшого, 24% - дуже рідко. Упродовж
навчального року у закладі освіти проводяться внутрішні моніторинги з
визначених закладом освіти предметів, вивчається стан їх викладання. Результати
моніторингів розглядаються на нараді при керівнику та узагальнюються наказом
по закладу освіти. На засіданнях педагогічних рад дане питання розглядається
в контексті вивчення стану викладання навчальних предметів. У закладі
освіти у 1-4 класах наявне учнівське портфоліо, де зібрані роботи дітей за
навчальний період. Для вивчення індивідуального поступу учнів та
відслідкування якості професійної діяльності педагогічних працівників у
закладі освіти проводиться річний моніторинг за середнім балом. Анкетування
здобувачів освіти показало, що вчителі підтримують учнів (62%), вірять у їх
успіхи (69%), поважають учнів (64%), на прохання дітей помагають їм (50%).
Таким чином, на думку дітей педагогічні працівники надають їм необхідну
допомогу в навчальній діяльності. Більшість опитаних учнів (84%)
відповідально ставляться до навчання, усвідомлюють його важливість до
подальшого життя, і заклад освіти таку відповідальність розвиває. Відповідно
до результатів анкетування учнів 24% вчителів спрямовують оцінювання навчальних
досягнень на індивідуальний поступ учня та дають здобувачам освіти можливість
вибору рівня складності навчальних завдань i напрямів навчальної діяльності
(69%). Сьогодні інструментом розвитку та підтримки діяльності учнів є
формувального оцінювання. Під час участі в опитуванні 59% учителів зазначили,
що вони використовують формувальне оцінювання. Потреби у вдосконаленні
системи оцінювання здобувачів освіти: - учителям впроваджувати окремі аспекти формувального
оцінювання, частіше використовувати на уроках самооцінювання та
взаємооцінювання; - проводити оцінювання навчальних досягнень відповідно
до компетентнісного підходу; Рівні оцінювання за вимогами: 2.1. Наявність відкритої, прозорої i зрозумілої для
здобувачів освіти системи оцінювання ïx навчальних досягнень - 3,6 достатній.
2.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що
передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчання
кожного здобувача освіти - 3,2 достатній; 2.3. Спрямованість системи оцінювання на формування у
здобувачів освіти відповідальності за результати свого навчання, здатності до
самооцінювання - 3,3 достатній. |
3. Педагогічна діяльність педагогічних працівників
закладу освіти |
|
+ |
|
|
В усіх
учителів закладу освіти наявне календарно-тематичне планування. Учителі
можуть вносити зміни відповідно до
специфіки предмета. На засіданнях шкільних ПСПП учителів-предметників закладу
освіти здійснюється аналіз отриманих освітніх результатів, стану виконання
навчальних програм, підсумки якого враховуються більшістю вчителів під час
планування своєї професійної діяльності. Результати анкетування педагогів
показали, що більшість учителів під час розроблення календарно-тематичних планів
використовують рекомендації МОНу 100%; зразки, що пропонують фахові видання,
35%; розробки з інтернет-сайтів і блогів, які стосуються викладання
конкретного предмета 53%. Аналізуючи календарно-тематичні плани, встановлено,
що педагоги самостійно визначають кількість годин на вивчення тієї чи іншої
теми, змінюють порядок їх вивчення відповідно до освітніх потреб, формують в
учнів ключові компетентності. За
результатами відвіданих уроків переважна більшість педагогічних працівників
(89%) використовують різні форми роботи. На більшості уроків діти активні,
відповідають на питання; учнів, які жодного разу не були залучені до
виконання певних завдань, немає, тобто освітньою діяльністю охоплюються всі
учні. Більшість педагогічних працівників (90%) використовують наявне в
кабінетах обладнання та засоби навчання для активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів, при цьому частина вчителів застосовують можливості
мобільних гаджетів для провадження освітнього процесу. Під час
дистанційного навчання учителі проводили онлайн-уроки, використовуючи
платформи Zoom, Meet. 3 метою розвитку професійних компетентностей учителі
віддають перевагу такій тематиці: використанню в освітньому процесі
можливостей інформаційно-комунікаційних технологій (70%), методичним аспектам
викладання навчальних предметів (53%), урізноманітненню форм організації
роботи учнів на уроці (41%), психологічним особливостям роботи з учнями (18%)
та організації інклюзивної форми навчання (23%). У закладі
освіти відсутні перешкоди, які б могли завадити професійному розвитку
вчителів (так вважають 88% опитаних педагогів). 100% вчителів вважають, що у
закладі освіти створені умови для постійного підвищення кваліфікації
педагогів, їх чергової та позачергової атестації, добровільної сертифікації,
тощо. Кожен педагог забезпечує власний професійний розвиток з урахуванням
цілей та напрямів розвитку освітньої політики, обираючи кількість, види,
форми та напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності, у тому
числі з учнями з особливими освітніми потребами. Серед форм організації
підвищення кваліфікації, які обираються вчителями, найбільш поширеними є
участь в онлайн-курсах (94%), самоосвіта (82%), курси в інститутах
післядипломної освіти (70%), у вебінарах (70%), у методичних семінарах (65%).
З метою
підвищення педагогічної майстерності педагоги проводять предметні тижні,
майстер-класи, творчі звіти (учителі, які атестуються) тощо. На педагогічних
радах аналізуються стани викладання предметів. У закладі освіти сплановано та
реалізуються заходи, що передбачають співпрацю педагогів з батьками у
різноманітних формах (батьківські збори, індивідуальні зустрічі, спільноти у
Viber-групах). Більшість здобувачів освіти (83%) вважають, що їх думка
вислуховується і враховується завжди і в повній мірі. Водночас, 17% учнів стверджують,
що їхня думка враховується лише з окремих предметів. Відповідно до
проведеного анкетування переважна більшість (97%) батьків стверджують, що
педагоги забезпечують зворотній зв’язок. Інформацію про діяльність освітнього
закладу батьки отримують: - під час батьківських зборів (81%); - від класного
керівника (81%); - із сайту закладу освіти (44%); - із спільноти у соціальних
мережах (41%). Анкетування учнів засвідчило, що вчителі інформують їх про
необхідність дотримання академічної доброчесності: 59 % опитаних засвідчили,
що педагоги регулярно ведуть роз`яснювальну роботу щодо важливості дотримання
академічної доброчесності, 37 % учнів вказали, що педагогічні працівники
інформують їх про дотримання принципів академічної доброчесності, але така
роз`яснювальна робота ведеться нерегулярно. Аналіз анкетування педагогічних
працівників показав, що для того, щоб запобігти випадкам порушень академічної
доброчесності серед здобувачів освіти 88% учителів проводять бесіди щодо
дотримання академічної доброчесності; 41% дають на уроках завдання, які
унеможливлюють списування, 76% знайомлять їх з основами авторського права. У 2024-2025
н.р. маємо 41 призове місце в ІІ та 5 у ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад з
базових дисциплін. 9 учнів стали переможцями конкурсів імені Т.Шевченка та
П.Яцика. Маємо ІІІ місце на обласному конкурсі-захисті науково-дослідницьких
робіт у МАН. Потреби у вдосконаленні
педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти: - відновити створення блогів для поширення досвіду
роботи учителям, у яких вони відсутні; - більше уваги потребує робота педагогів у напрямку
роз`яснення норм академічної доброчесності, зокрема й законодавчої бази цього
питання; - у аналітичних наказах, рішеннях педагогічних рад більшість
рекомендацій учителям мають бути адресними. Рівні оцінювання за вимогами: 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками
своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації
освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів
освіти – 2,1 вимагає покращення. 3.2. Постійне підвищення професійного рівня i
педагогічної майстерності педагогічних працівників — 3,2 достатній; 3.3. Налагодження співпраці зі здобувачами освіти, ïx
батьками, працівниками закладу освіти — 3,8 високий. 3.4.Організація
педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної
доброчесності - 3,6 достатній. |
4. Управлінські процеси закладу освіти |
|
+ |
|
|
Стратегія
розвитку закладу освіти розроблена, але потребує доопрацювання. Забезпечено
дотримання принципу колегіальності при прийнятті ключових для життя закладу
управлінських рішень. Як свідчать результати опитування вчителів, до процесу
створення стратегії розвитку (Програми розвитку) закладу освіти були залучені
53% педагогічних працівників; до розроблення річного плану роботи закладу
освіти 59%.; до розроблення Внутрішньої системи забезпечення якості освіти
закладу 41%; до розроблення Освітньої програми 59%, до розроблення Положення
про академічну доброчесність 47%; до розроблення Правил внутрішнього
розпорядку 59%. Лідери учнівського самоврядування також
щорічно вносять пропозиції до плану роботи закладу освіти, переважно
ініціюють проведення різноманітних спортивних змагань, благодійних, екологічних
та культурно - просвітницьких акцій. Зміст
річного плану роботи закладу освіти реалізує стратегію його розвитку та
передбачає проведення аналізу стану виконання стратегічних цілей діяльності
закладу освіти. Планом засідань педагогічної ради на 2025/2026 навчальний рік
передбачено розгляд питань щодо професійного розвитку педагогів, роботи з
обдарованими учнями, шляхи підвищення якості інклюзивного навчання,
реалізації антибулінгової політики закладу освіти, використання можливостей
створеного середовища для забезпечення якісного освітнього процесу. Під час
опитування 100% педагогів відзначили, що педагогічна рада закладу освіти
функціонує системно й ефективно, на ній розглядаються важливі питання
діяльності закладу, рішення приймаються колегіально i демократично. Стан
виконання річного плану роботи закладу освіти розглядається на педагогічній
раді та на нараді при директору (здійснюється аналіз роботи закладу освіти,
визначаються проблеми, даються чіткі адресні доручення, встановлюються
терміни ïx виконання, аналізується ефективність прийнятих управлінських
рішень з питань виконання плану роботи закладу та інше). Керівництво
сприяє створенню у закладі освіти відносин довіри, прозорості та дотримання
етичних норм, про що свідчать результати опитування учнів: переважна
більшість із них зазначають, що їм подобається перебувати в закладі освіти
(64%) a6o дуже подобається (21%). Більшість батьків здобувачів освіти
вважають, що у закладі освіти немає упередженого ставлення до їхніх дітей як
з боку педагогів (100 %), так i керівництва (100%). Крім того, учні, у разі
виникнення певних труднощів, не бояться звернутися за допомогою до
практичного психолога, класного керівника чи керівництва закладу освіти.
Переважна більшість учителів (100%) вважають, що керівництво закладу освіти
відкрите до спілкування, при цьому більшість із них (82%) можуть висловлювати
свою думку, навіть, якщо вона не співпадає з позицією керівництва. Водночас
переважна більшість педагогів (82%) стверджують, що розбіжності, які виникали
між ними та адміністрацією закладу, вирішувалися на основі конструктивного
діалогу. Результати опитування батьків учнів показали, що більшість із них
(97%) завжди та/або переважно мають змогу поспілкуватися з керівництвом
закладу, а у разі виникнення проблемних ситуацій найчастіше батьки
звертаються до класних керівників (100%), що свідчить про локальність
проблем. 81% батьків, як правило, завжди спочатку звертаються до керівництва
закладу освіти. Керівником закладу освіти проводиться особистий прийом
громадян та здійснюється своєчасний розгляд звернень громадян, про що
ведеться, згідно з вимогами законодавства, відповідний журнал. На сайті та
на сторінці Facebook висвітлюється актуальна інформація щодо діяльності
закладу освіти, інформаційні ресурси систематично оновлюються. На стендах у
приміщенні закладу розміщена інформація про різні аспекти шкільного життя. Кадровий
склад закладу освіти укомплектовано повністю, вакантні посади відсутні.
Керівництвом закладу освіти вживаються заходи щодо морального заохочення
вчителів. 82% задоволення мотиваційними заходами, які практикуються у закладі
освіти. У закладі створені умови (про що також свідчать відповіді переважної
більшості вчителів (94 %)) для постійного підвищення кваліфікації працівників
(план підвищення кваліфікації укладено з урахуванням пропозицій педагогічних
працівників). Анкетування учасників
освітнього процесу показало, що в закладі освіти створюються умови для
реалізації їхніх прав (так вважають 94% опитаних батьків, 77 % учнів та 94%
педагогічних працівників) Вважають, що управлінські рішення щодо підвищення
якості освітнього процесу приймаються з урахуванням їх пропозицій: 87%
батьків, 88% учителів. 38% учнів брали участь у вирішенні питань щодо
оформлення та дизайну кабінетів, 7% -
тематики гуртків, 24% - у вирішенні питань організації дозвілля. У закладі
освіти функціонує учнівське самоврядування, що бере участь у вирішенні
актуальних питань організації освітнього процесу (організація дозвілля,
реалізації власних проєктів). 94% педагогічних працівників погоджуються із
твердженням, що керівництво підтримує ініціативи педагогічних працівників
щодо розвитку закладу освіти та місцевої громади. 86% здобувачів освіти
активно беруть участь у заходах, що організовуються у класах, 59% опитаних –
у загальношкільних заходах, 19% - в ініціативах на рівні громади. Найчастіше
здобувачі освіти беруть участь у заходах за власної ініціативи (52%) та
ініціативи однокласників (17%), керівництва закладу освіти (17%). Режим роботи закладу освіти, в основному,
враховує потреби учасників освітнього процесу, 62% з них задовольняє розклад
навчальних занять. 84% опитаних батьків задоволені в цілому організацією
освітнього процесу у закладі освіти. У закладі
освіти розглядаються питання дотримання академічної доброчесності. Переважна
більшість учасників освітнього процесу (59%) проінформовані щодо дотримання
академічної доброчесності. Проводяться інформаційні, освітні заходи
спрямовані на формування негативного ставлення до корупції. Потреби у вдосконаленні управлінських
процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти: - вдосконалити структуру та зміст річного планування
роботи закладу освіти з урахуванням ycix стратегічних цілей розвитку закладу;
- удосконалення Стратегії розвитку закладу освіти; - залучити усіх учасників освітнього процесу до розроблення
Стратегії розвитку закладу освіти та річного плану роботи. Рівні оцінювання за вимогами: 4.1. Наявність стратегії розвитку та системи планування
діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей i завдань - 3,4
достатній. 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання
етичних норм - 3,6 достатній. 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення
можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників 3,8 високий. 4.4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму,
прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників
освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою - 3,5
достатній. 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики
академічної доброчесності - 3,3 достатній. |
Немає коментарів:
Дописати коментар