пʼятниця, 6 березня 2020 р.

Славна талантами наша земля. Вона дала Україні багато відомих людей, які зробили значний вклад в нашу історію та культуру, залишили після себе вагомий слід. До таких особистостей належить і наш земляк , Олександр Іванович Білаш, з іменем якого так багато нас пов’язує. А 6 березня – це день, коли він вперше побачив світ. Олександру Білашу, композитору й поету, чиє ім’я носить наша гімназія, у день народження був присвячений випуск усного журналу.





Сторінки:  «Дитинство, що приходить в сни»,  «Шлях до музичного Олімпу»,  «Дві Музи», «Визнання» ще раз нагадали присутнім основні віхи його життя і творчості. Білаш любив рідний наш Градизьк, захоплювався ним:

Не знаю я ні міста, ні села,
Ні іншого на світі джерела,
Де і душа, і тіло ожива,
І серце так витьохкує слова,
Що обертом іде від щастя голова.
Це Градизьк мій – колиска й пуповина,
Із діда-прадіда поріг і домовина.
І не моя у тім провина,
Що він в мені, а я у нім давно.
Для мене він в широкий світ вікно.
Для мене він Полтавщина смаглява,
Вона моя і слава, і неслава.
А з нею й Україна на планеті
В своїм красивому й гордім леті.
Не знаю я ні міста, ні села,
Щоб так серед снігів душа цвіла.


 Ще за життя О.Білаша, у 2002 році, нашій гімназії було присвоєно його ім’я.  І це вже історія, яка пов’язала нас в одне ціле з Олександром Івановичем. І ми прагнемо зберегти у серці кожну її подію, щоб бути гідними пам’яті нашого великого земляка. 



Немає коментарів:

Дописати коментар